-
Wsparcie i obsługa klientów biznesowych w kierunku infolinii przychodzących inbound, z uwzględnieniem parametrów rozmowy oraz umiejętności konsultantów przy dystrybuowaniu połączeń
-
Wsparcie dla procesu założonych procesów biznesowych, zagwarantowane możliwością wykorzystania funkcjonalności call center jako pierwszej warstwy inicjującej późniejszą obsługę klientów w trybie ruchu wychodzącego outbound (trzy tryby wydzwaniania połączeń: Preview, Progressive i Predictive)
-
Funkcjonalne środowisko do budowania aplikacji IVR zintegrowane z wew- nętrznym, bankowym Systemem Bankowości Elektronicznej wraz z funkcjo- nalnościami Text To Speech
-
Rejestracja połączeń telefonii TDM i VoIP – H.323 wraz z integracją z syste- mem Contact Center
-
Moduł raportowo-statystyczny z pracy systemu Contact Center dostar- czający szereg raportów i zestawień analitycznych dostępnych z poziomu WWW
-
Narzędzia gwarantujące zbudowanie przewagi rynkowej nad konkurencją w zakresie możliwości świadczonych usług i otwartości na nowe technologie głosowe
- Wysokiej klasy komponenty sprzętowe i moduły systemowe
- Możliwość rozbudowy systemu i jego skalowalność poprzez dokładanie kolejnych modułów sprzętowych i systemowych
- Możliwość wdrożenia rozwiązania w pełni redundantnego w architekturze rozproszonej
-
Przekazywanie klientom informacji o produktach i usługach oraz dokonywanie transakcji i składanie dyspozycji w trybie automatycznym, komunikując się z systemem bankowym bankowości elektronicznej w celu uzyskania informacji o kliencie, na podstawie dostępnych danych, tzn. danych uwierzytelniających
-
Informowanie klienta o realizowanych funkcjach poprzez odczytywanie odpowiednich komunikatów głosowych zgodnie z logiką drzewa aplikacji głosowej IVR
- Integracja z wewnętrznym systemem obsługi bankowości elektronicznej
- Automatyczny dostęp do szeregu informacji i funkcjonalności bezpośrednio
z poziomu aparatu telefonicznego
Podstawowe i najczęściej wykorzystywane funkcjonalności to:
-
Uzyskanie informacji o stanie konta bieżącego i wykonywanych na nim operacjach
-
Uzyskanie historii operacji
-
Zlecenia przelewów oraz zleceń stałych i jednorazowych
-
Zakładanie i operacje na lokatach
-
Uzyskiwanie informacji o kredycie
-
Uzyskiwanie informacji o kartach debetowych
-
Obsługa kart kredytowych
-
Obsługa funduszy inwestycyjnych
-
Obsługa kredytu hipotecznego
-
Informacje o innych produktach banku
|