Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Funkcjonalność

Contactis Health Care

Centrum obsługi pacjenta udostępnione w zakresie Contactis Health Care zawiera:

  • Zaawansowany moduł Interaktywnej Zapowiedzi Głosowej, wspierany technologią automatycznej zamiany tekstu na komunikat głosowy
    do automa­tycznej obsługi klientów w zakresie:

    • Udzielania informacji na temat placówki medycznej – godziny pracy, gabinety lekarskie i zabiegowe, dostępność lekarzy i pielęgniarek, dyżury w szpitalach

    • Możliwości dokonania zmiany lub sprawdzenia rejestracji do konkretnego lekarza w dostępnym terminie na podstawie otrzymanego identyfika­tora cyfrowego

    • Możliwość zweryfikowania danych i wszelkich informacji o pacjencie przechowywanych w bazie

  • System automatycznej dystrybucji połączeń, gwarantujący dodzwonienie się do najbardziej kompetentnej osoby w danej chwili

  • Moduły automatycznych powiadomień pacjentów poprzez SMS, e-mail, telefon o zaplanowanych szczepieniach, wizytach i innych spotkaniach
    oraz/lub powiadomienie służb medycznych pracują­cych w terenie,
    np. o rezygnacji z wizyty zgłoszonej ze strony pacjenta

  • Pełen zestaw opcji internetowych, umożliwiają­cy kontakt z placówką służby zdrowia ze strony internetowej, włącznie z rozmową z konsultantem w recepcji oraz możliwością pozostawiania infor­macji i oddzwaniania do pacjenta

  • Moduł prezentujący przed połączeniem z dzwo­niącym pacjentem wybrane informacje na jego temat, co wpływa na zwiększenie indywidualnego podejścia do pacjenta

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis Health Care (PDF)