Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Power Dialer
Charakterystyka

W większości Telefonicznych Centrów Obsługi Klienta wynagrodzenia mogą stanowić do 80 proc. wszystkich kosztów. Standardowe działania, nie wsparte odpowiednim narzędziem informatycznym polegają na tym, że konsultanci wybierają numer i czekają na połączenie z klientem. Każda minuta oczekiwania to 1/60 stawki godzinowej konsultanta – pieniądze, które trudno nazwać inwestycją.


Dzięki systemowi Contactis Power Dialer każda kampania wychodząca realizowana przez call center będzie równie łatwa i efektywna jak akcja przychodząca. To nie konsultant, a system Contactis Power Dialer będzie wybierał numery, sprawdzał, czy po stronie odbierającego jest potencjalny rozmówca, czy może jest to linia faksowa i łączył rozmowy. Dzięki temu konsultanci wykorzystają w pełni efektywnie swój czas pracy na prowadzenie rozmów, nie tracąc go na nic innego. Contactis Power Dialer pozwala na uruchomienie akcji wydzwanianych bez konieczności implementacji pełnego środowiska contact center realizującego obsługę kampanii wychodzących – outbound, opartego o link CTI centrali telefonicznej. Jeżeli klient posiada już działający system contact center, obsługujący połączenia przychodzące, a rozbudowa o kanał outbound jest kosztowna, lub nie posiada jeszcze platformy telefonicznej obsługi klienta i kładzie nacisk na obsługę kanału wychodzącego, wówczas inwestycja w platformę Contactis Power Dialer jest optymalna.

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
reader_icon.jpg Contactis Power Dialer
        (PDF)


 powerpoint_logo.jpg Contactis Power Dialer (PPS)