Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Charakterystyka

Contactis Health Care

  • System zoptymalizowany dla małych i średnich placówek, przygotowany specjalnie dla nich i dostosowany do ich potrzeb

  • Obsługuje tradycyjną telefonię oraz umożliwia płynną migrację do rozwiązań telefonii internetowej

  • Wspiera możliwość uruchomienia platformy pod numerem infolinii 0801

  • Jest w pełni zintegrowany z usługami telefonicz­nymi, faksowymi, e-mail, SMS i stronami interne­towymi w zakresie powiadomień o zbliżających się terminach i zaplanowanych wizytach

  • Umożliwia ścisłą integrację z systemami wewnętrznymi

  • Opcjonalne wykorzystanie systemów nagrywania rozmów w Contactis Health Care daje pełną kontrolę komunikacji oraz zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa

  • Umożliwia realizację automatycznych akcji wydzwanianych w celu pozyskania lub zbadania zadowolenia i opinii pacjentów

  • Oferuje możliwość wdrożenia dedykowanego modułu, dostosowanego do potrzeb przychodni, zarządzającego historią kontaktów z pacjentem oraz obiegiem zleceń w systemie.

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis Health Care (PDF)