Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis ReStore

Funkcjonalność

Rejestratory Contactis ReStore umożliwiają określenie kryteriów rozpoczęcia i zakończenia nagrywania rozmów dla każdego kanału odrębnie. Możliwe jest zablokowanie kanału (wyłączony), ustawienie nagrywania zależnie od poziomu wejściowego (VOX), sterowanie stanem dołączonej linii (kluczowanie), sterowanie z sygnalizacji lub też ręczne sterowanie nagrywaniem za pośrednictwem sieci.

Contactis ReStore rejestruje nie tylko rozmowę, ale również parametry opisujące nagrania. Poza podstawowymi parametrami (data, czas rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, długość rozmowy, kanał, komentarz) rejestrowane są także dodatkowe dane:

  • numer dzwoniącego

  • wybrany numer

  • kierunek rozmowy

 

Powyższy zestaw danych opisujących rozmowy, prezentowany jest dla rozmów nagrywanych z traktów PRI oraz BRI (dla sygnalizacji ISDN). Dla linii analogowych (w tym także radiotelefonów) rejestrator nagrywa podstawowe dane opisujące rozmowę. Jeśli rejestrator rejestruje telefony analogowe po stronie abonenckiej, to poza danymi podstawowymi nagrywa również:

  • numer wybierany dla rozmów wychodzących rejestrowany poprzez detekcję tonów DTMF

  • numer przychodzący dla rozmów przychodzących przekazywany
    za pośrednictwem FSK (usługa Clip)

 

Opcjonalnie, system rejestrujący może zostać zintegrowany z zewnętrznymi systemami, w tym również z systemami CTI i Contact Center. Dzięki takiej integracji system rejestrujący, będzie nagrywał poza sprecyzowanymi powyżej danymi, także inne dane dotyczące rozmowy, np. nazwę kampanii, nazwę kolejki, identyfikator agenta, który prowadził rozmowę, itp.


 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis ReStore (PDF)