Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Platforma Usług Głosowych

Funkcjonalność

Platforma Contactis IVR umożliwia uruchomienie aplikacji głosowej realizującej:

  • Weryfikację klienta na podstawie:

    • numeru telefonu – ANI

    • numeru wybranej usługi – DNIS

    • przeprowadzenia weryfikacji na podstawie ID i PIN

  • Automatyczne udzielanie informacji handlowych i marketingowych, przechowywanych w postaci nagranych promptów lub z wykorzystaniem systemu Text To Speech, w celu bezpośredniej prezentacji danych przechowywanych w formie tekstowej, np. w bazie, bez konieczności generowania nagrań głosowych

  • Udzielanie informacji personalizowanych - np. dotyczących płatności, zadłużenia, itp.

  • Wykorzystanie systemu do prezentacji aktualnych informacji istotnych dla klientów i uzależnionych od profilu działalności firmy

  • Implementację rozwiązań, pozwalającą na wprowadzanie danych przez klientów z poziomu klawiatury telefonu w celu dalszej obsługi biznesowej

  • Implementację rozwiązania, pozwalającego na pozostawienie przez klientów informacji głosowych, przechowywanych w formie plików wave

  • Możliwość przełączenia rozmowy do konsultantów w różnych trybach, uwarunkowanych infrastrukturą, czyli czy system IVR jest podłączony bezpośrednio do traktów miejskich, czy też jest przyłączony do centrali telefonicznej klienta

  • Inne, zaawansowane funkcje bazujące na wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji oraz integracji z różnymi systemami Klienta

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis IVR (PDF)