Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Call Centra Outsourcingowe

Delta Contact

Delta Contact.png

Wdrożenie: Rozwiązanie Contactis Contact Center dla outsourcingowego Call Center.

 

 

Polskie Linie Telefoniczne

Wdrożenie: System Contactis Contact Center z rozbudowanym narzędziem outboundowym do obsługi kampanii wychodzących.

 

 

Teleperformance Romania

Wdrożenie: Rozwiązanie Contactis Contact Center dla outsourcingowego Call Center.

 

 

CTM CentrumTelemarketingowe Sp. z o.o.

Wdrożenie: Wdrożony system Contactis Contact Center na 60  agentów, wyposażony w system IVR (Contactis NaviVoice) oraz moduł służący do rejestracji rozmów (Contactis ReStore) oraz wallboard.

 

 

Recitel Sp. z o.o.

Wdrożenie: System Call Center (Contactis Call Center) dedykowany dla obsługi klienta końcowego.

 

 

AZSoft S.A.

AZsoft.png

Wdrożenie: System rejestracji rozmów REDAT dla Call Center. Rejestracja 80 linii.

 

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr