System
Contactis ReStore
to rozwiązanie skierowane do małych i średnich firm, które poszukują rozwiązania prostego, pozwalającego na rejestrację i archiwizację danych.
Contactis ReStore
gromadzi i archiwizuje rozmowy oraz zdarzenia z wykorzystaniem szerokiego spektrum systemów transmisji głosu, od klasycznej analogowej telefonii, poprzez linie cyfrowe (ISDN BRI, PRI, systemowe), aż do technologii Voice-over-IP (VoIP). Urządzenia pracują z większością nowoczesnych central cyfrowych (Alcatel, Siemens, Ericsson, Avaya, DGT, Lucent Technologies, Slican, EADS MATRA). Contactis ReStore integruje je wszystkie wspólną i jednorodną platformą zarządzania i administracji. Umożliwia to klientowi skuteczne zabezpieczenie inwestycji oraz zapewnia rozwój wraz z wprowadzanymi przez niego technologiami.
Systemy nagrywania rozmów telefonicznych Contactis są samodzielnymi urządzeniami, pracującymi w trybie ciągłym (24h/dobę) z obsługą poprzez sieć komputerową (LAN/WAN) lub lokalnie.
Rysunek 1. Contactis ReStore - ustawienia filtra nagrań
|