Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis ReStore

Charakterystyka

System Contactis ReStore to rozwiązanie skierowane do małych i średnich firm, które poszukują rozwiązania prostego, pozwalającego na rejestrację i archiwizację danych.

Contactis ReStore  gromadzi i archiwizuje rozmowy oraz zdarzenia z wykorzystaniem szerokiego spektrum systemów transmisji głosu, od klasycznej analogowej telefonii, poprzez linie cyfrowe (ISDN BRI, PRI, systemowe), aż do technologii Voice-over-IP (VoIP). Urządzenia pracują z większością nowoczesnych central cyfrowych (Alcatel, Siemens, Ericsson, Avaya, DGT, Lucent Technologies, Slican, EADS MATRA). Contactis ReStore integruje je wszystkie wspólną i jednorodną platformą zarządzania i administracji. Umożliwia to klientowi skuteczne zabezpieczenie inwestycji oraz zapewnia rozwój wraz z wprowadzanymi przez niego technologiami.

Systemy nagrywania rozmów telefonicznych Contactis są samodzielnymi urządzeniami, pracującymi w trybie ciągłym (24h/dobę) z obsługą poprzez sieć komputerową (LAN/WAN) lub lokalnie.

Contactis ReStore1.jpg

Rysunek 1. Contactis ReStore - ustawienia filtra nagrań

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis ReStore (PDF)