Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Sieci hoteli

Sieci hoteli oferujące typowe usługi hotelarskie dla klientów indywidualnych oraz szeroki zakres usług dla firm muszą zmagać się z dużą konkurencją. Bardzo ważnym elementem przewagi konkurencyjnej jest sprawna obsługa klienta na etapie rezerwacji konkretnej usługi.

Platforma telekomunikacyjna Contactis Contact Center wspomaga obsługę rezerwacji hotelowych i usprawnia ją poprzez:

  • SMS-ową rezerwację wraz z potwierdzeniem miejsca noclegowego

  • Rozpoznawanie i powitanie imiennie stałego klienta (TTS na IVR)

  • Dostęp do systemu w dowolnej lokalizacji hotelowej, bez konieczności integracji różnych central telefonicznych (VoIP)

  • Wydzieloną obsługę klientów biznesowych/korporacyjnych

  • Telefoniczne lub SMS-owe badania satysfakcji i telemarketing

  • Skype na stronie WWW hotelu, zintegrowany z systemem

  • Rozwinięcie SMS-owej rezerwacji o dodatkowe usługi

  • ASR -  telefoniczną recepcję


 

Korzyści płynące z zastosowania Contactis Contact Center:

  • Podniesienie satysfakcji klienta, poprzez zwiększenie jego rozpoznawalności

  • Poprawienie efektywności obsługi i wprowadzenie nowych usług

  • Integracja rozproszonych recepcji hotelowych w jeden system telefoniczny dzięki technologii VoIP, bez konieczności wysokich nakładów na infrastrukturę.

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr