Platforma telekomunikacyjna
Contactis Contact Center
wspomaga obsługę rezerwacji hotelowych i usprawnia ją poprzez:
- SMS-ową rezerwację wraz z potwierdzeniem miejsca noclegowego
- Rozpoznawanie i powitanie imiennie stałego klienta (TTS na IVR)
- Dostęp do systemu w dowolnej lokalizacji hotelowej, bez konieczności integracji różnych central telefonicznych (VoIP)
- Wydzieloną obsługę klientów biznesowych/korporacyjnych
- Telefoniczne lub SMS-owe badania satysfakcji i telemarketing
- Skype na stronie WWW hotelu, zintegrowany z systemem
- Rozwinięcie SMS-owej rezerwacji o dodatkowe usługi
- ASR - telefoniczną recepcję
Korzyści płynące z zastosowania
Contactis Contact Center:
-
Podniesienie satysfakcji klienta, poprzez zwiększenie jego rozpoznawalności
-
Poprawienie efektywności obsługi i wprowadzenie nowych usług
-
Integracja rozproszonych recepcji hotelowych w jeden system telefoniczny dzięki technologii VoIP, bez konieczności wysokich nakładów na infrastrukturę.
|