Urząd Miasta Lublin
Wdrożenie: Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej na stronie internetowej http://www.um.lublin.pl i www.lublin.eu, osoby kontaktujące się z Urzędem Miasta mogą dodzwonić się do niego bezpłatnie. System posiada moduł IVR, który prezentuje informacje o Urzędzie Miasta Lublin i przekierowuje do odpowiednich konsultantów lub informuje o czasie pracy Urzędu Miasta.
Komenda Główna Policji
Wdrożenie: System audiokonferencyjny Contactis Conference, zintegrowany z systemem rejestracji rozmów telefonicznych Contactis ReStore, umożliwiający prowadzenie wieloosobowych audiokonferencji dla potrzeb koordynacji prac policji.
Gmina Kleszczów (Grocom Media Sp. z o.o.)
Wdrożenie: System Contactis Contact Center oraz Contactis NaviVoice. Na bazie wdrożonego systemu uruchomiono Call Center outsourcingowe, którego obsługą zajmuje się 30 agentów. Contactis Contact Center zintegrowany został z centralą Siemens HiPath 3700. Dla wsparcia Call Center uruchomiony został system zapowiedzi głosowej IVR oparty o platformę Contactis NaviVoice.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
Wdrożenie: System komunikacji bezprzewodowej. Rozwiązanie umożliwia lokalizację i nawiązanie łączności z lekarzami szpitala niezależnie od miejsca w kompleksie szpitalnym, w którym aktualnie się znajdują.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki (Wydział Zarządzania Kryzysowego)
Wdrożenie: System rejestracji rozmów.
|