Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Funkcjonalność

Contactis Insurance

Centrum obsługi klienta udostępnione w zakresie Contactis Insurance zawiera:

  • Zaawansowany moduł Interaktywnej Zapowiedzi Głosowej, wspierany technologią automatycznej zamiany tekstu na komunikat głosowy, do automa­tycznej obsługi klientów w zakresie:

    • udzielania informacji na temat firmy

    • możliwości zweryfikowania danych i wszelkich informacji o polisach przechowywanych w bazie

  • System automatycznej dystrybucji połączeń, gwarantujący dodzwonienie się do najbardziej kompetentnej osoby w danej chwili

  • Moduły automatycznych powiadomień klietów poprzez SMS, e-mail, telefon o zaplanowanych wizytach i innych spotkaniach

  • Pełen zestaw opcji internetowych, umożliwiają­cy kontakt z firmą ubezpieczeniową/agentem ubezpieczeniowym ze strony internetowej, włącznie z rozmową z konsultantem oraz możliwością pozostawiania infor­macji i oddzwaniania do klienta

  • Moduł prezentujący przed połączeniem z dzwo­niącym klientem wybrane informacje na jego temat, co wpływa na zwiększenie indywidualnego podejścia do klienta

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr