BOT Górnictwo i Elektryka S.A., PGE Elektrownia Opole S.A.
Wdrożenie: System Contactis Contact Center wraz z systemem Interaktywnych Zapowiedzi Głosowych IVR na bazie rozwiązania Contactis NaviVoice, zintegrowany z CRM firmy TETA. System rejestracji rozmów na bazie rozwiązania Contactis ReStore.
Grupa Energetyczna ENEA S.A., Zakład Główny
Wdrożenie: Wdrożenie systemu Contactis Awarie z aplikacją WorkFlow do wymiany informacji pomiędzy Dyspozytorami a Agentami.
Grupa Energetyczna ENEA S.A., Oddział w Bydgoszczy
Wdrożenie: System Contactis Awarie. Rozwiązanie teleserwisowe IVR dedykowane do automatycznej obsługi dzwoniących pod numer 991 klientów Zakładu Energetycznego w celu zgłoszenia awarii i uzyskania informacji o jej usunięciu.
Grupa Energetyczna ENEA S.A., Oddział w Szczecinie
Wdrożenie: System Contactis Awarie.
EnergiaPro Grupa Tauron S.A., Oddział w Wałbrzychu
Wdrożenie: System Contactis Awarie. Rozwiązanie teleserwisowe IVR dedykowane do automatycznej obsługi dzwoniących pod numer 991 klientów Zakładu Energetycznego, w celu zgłoszenia awarii i uzyskania informacji o jej usunięciu.
EnergiaPro Grupa Tauron S.A., Oddział w Opolu
Wdrożenie: System Contactis Awarie.
EnergiaPro Grupa Tauron S.A., Oddział we Wrocławiu
Wdrożenie: System rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych wspierających pracę Wydziału Zarządzania Siecią.
Południowy Koncern Energetyczny S.A.
Wdrożenie: System rejestracji rozmów.
PGE Łódzki Zakład Energetyczny S.A.
Wdrożenie: System Interaktywnych Zapowiedzi Głosowych IVR zintegrowany z systemem bilingowym ZBYT 2000 oraz Call Center firmy Siemens.
Wdrożenie: System rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych wspierających pracę Wydziału Zarządzania Siecią.
RWE Stoen
Wdrożenie: Uruchomienie automatycznego systemu informacyjnego IVR do obsługi 34 linii (Contactis NaviVoice).
Wdrożenie: Uruchomienie automatycznego systemu IVR do zgłaszania nielegalnego poboru energii (Contactis NaviVoice).
Electrabel Zielona Energia Sp. z o.o., Elektrownia Połaniec
Wdrożenie: System rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych, wspierających pracę Wydziału Zarządzania Siecią.
Energa Operator S.A., Oddział w Płocku
Wdrożenie: System Interaktywnych Zapowiedzi Głosowych IVR zintegrowany z systemem bilingowym oraz systemem ERP firmy ZEP Info.
Energa Operator S.A., Oddział w Gdańsku
Wdrożenie: System Contactis Awarie.Energa S.A.
Energa Operator S.A., Oddział w Toruniu
Wdrożenie: System Contactis UMS.
Zakład Energetyczny Warszawa - Teren S.A.
Wdrożenie: System rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych (Contactis ReStore).
Enion Grupa Tauron S.A., Oddział w Bielsku-Białej, Beskidzka Energetyka
Wdrożenie: System Contactis Awarie. Rozwiązanie teleserwisowe IVR Contactis NaviVoice dedykowane automatycznej obsłudze dzwoniących klientów Zakładu Energetycznego pod numer 991 w celu zgłoszenia awarii i uzyskania informacji o jej usunięciu.
Wdrożenie: Rozwiązanie umożliwiające dostęp za pośrednictwem telefonu IP do danych o produkcji i zużyciu energii oraz obciążeniu linii przesyłowych, nagrodzone trzecią nagrodą w ogólnopolskim konkursie na aplikacje XML dla telefonów IP Cisco Systems.
Wdrożenie: System rejestracji rozmów telefonicznych i radiowych Contactis ReStore.
Enion Grupa Tauron S.A., Będziński Zakład Elektroenergetyczny
Wdrożenie: Obsługa serwisowa oraz dostawa urządzeń Cisco do sieci WAN.
Pomorski Operator Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o.o
Wdrożenie: System Contactis Contact Center dla 12 agentów wraz z systemem IVR oraz systemem rejestracji rozmów.
Wdrożenie: Mostek Video Konferencyjny do organizowania videokonferencji.
AQUA S.A.
Wdrożenie: Dostawa licencji Microsoft.