Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Scripter

Funkcjonalność

Contactis Scripter jest bardzo nowoczesnym i praktycznym narzędziem, znacznie podnoszącym wartość wykorzystywanych rozwiązań Contact Center ze względu na poszerzenie możliwości biznesowych infolinii wychodzących poprzez wsparcie telefonicznych akcji marketingowych oraz znaczne zwiększenie efektywności infolinii przychodzących.

Użytkownicy systemu poprzez śledzenie pytań i wątków rozmowy podpowiadanych przez skrypt rozmowy rejestrują odpowiedzi respondentów w założonej formie.

Contactis Scripter2.jpg

Rysunek 2. Contactis Scripter - interfejs supervisora


Contactis Scripter
zapewnia weryfikację poprawności wprowadzanych danych oraz gwarantuje logiczny układ rozmowy zgodnie ze specyfikacją kolejnych pytań, odpowiedzi i ich wzajemnych zależności oraz informacji dostępnych o respondencie. Pozwala to na wykonywanie analiz i generowanie raportów podsumowujących pracę konsultantów oraz wyniki zleconej akcji outboundowej.


Rozwiązanie wypełnia niszę na polskim rynku w zakresie systemów tej klasy, mogących zaspokoić potrzeby małych, ale mocno ukierunkowanych technicznie Call Center, dużych Call Center Outsourcingowych oraz firm badających opinię publiczną w zakresie zleconych tematów. Jesteśmy w stanie na bazie opisywanego rozwiązania zaspokoić potrzeby w każdym z powyżej wymienionych przypadków.

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis Scripter (PDF)

 powerpoint_logo.jpg Contactis Scripter (PPS)