Zanim dojdzie do połączenia z dyspozytorem/konsultantem, klienci stosownie do swojego miejsca zamieszkania odsłuchają informacje o zgłoszonych awariach i terminach ich usunięcia oraz informacje na temat planowanych wyłączeń. Informacje te pobierane są z bazy danych, gdzie dane zostają wpisane wcześniej do odpowiednich formularzy przez dyspozytorów i przechowywane następnie jako wzorce do dalszego wykorzystania.
System wspomagania zgłaszania alarmów jest oparty o rozwiązanie Contactis NaviVoice z modułami TTS (Text To Speech).
Rysunek 1. Contactis Awarie - zarządzanie
System Contactis Awarie powstał przy ścisłej współpracy z Zakładami Energetycznymi i dokładnie odzwierciedla ich potrzeby w zakresie:
-
Rosnącej konkurencji spowodowanej uwolnieniem rynku energii
-
Zwiększenia wykorzystania potencjału firmy, nastawienia na osiągnięcie maksimum korzyści
-
Optymalizacji kosztów obsługi klienta, opartej na wykorzystaniu systemów informatycznych
-
Wyprzedzania oczekiwań klientów w zakresie formy i jakości obsługi
-
Dopasowania oferty do potrzeb i oczekiwań klientów
-
Kształtowania nowego wizerunku firmy w świadomości klientów i partnerów biznesowych
|