Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Power Dialer

Funkcjonalność

 

  • Uniwersalność – system niezależny od typu centrali telefonicznej klienta

  • Łatwość wdrożenia – szybkie i pozbawione ryzyka wdrożenie

  • Monitoring dostępności konsultantów – tryb DirectToAgent, brak konieczności integracji z linkiem CTI centrali telefonicznej

  • Obsługa różnych trybów wydzwaniania – możliwość realizacji kampanii typu Preview, Progressive i Predictive

  • Obsługa różnych kanałów komunikacyjnych – kampanie Outbound na bazie telefonu, e-mail, SMS

  • Możliwość realizacji automatycznych akcji wydzwanianych – kampanie przygotowane na bazie aplikacji IVR, odgrywającej wyselekcjonowanym kontaktom odpowiednie zapowiedzi z opcją połączenia z konsultantem
    lub odczytującej komunikaty tekstowe z wykorzystaniem technologii
    Text To Speech

  • Bogata logika zarządzania kontaktami – możliwość importu kontaktów, filtrowania zgodnie z zadanymi parametrami, wykonywania operacji logicznych na grupach kontaktów, uwzględniania wyników kampanii
    w kryteriach wyboru kontaktów, wykorzystania danych historycznych

  • Realizacja wielu akcji wydzwanianych jednocześnie – bez konieczności sztywnego przydzielania konsultantów do akcji

  • Wygodny interfejs do zarządzania systemem ze strony administratora/ supervisora

  • Zaawansowane narzędzie skryptera rozmów – Contactis Scripter, które umożliwi wykorzystanie logiki w scenariuszach rozmów

  • Generowanie raportów prezentujących szczegóły związane z realizowanymi akcjami oraz z wynikami przeprowadzonych akcji oraz z wynikami przeprowadzonych akcji.

     

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
reader_icon.jpg Contactis Power Dialer
        (PDF)


 powerpoint_logo.jpg Contactis Power Dialer (PPS)