Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Portale internetowe

Usługi w branży IT, sprzedaż wirtualnych serwerów, obsługa skrzynek pocztowych i domen internetowych wymagają kompetentnej i szybkiej obsługi klienta. Sprzedaż produktów w tej branży odbywa się głównie przy pomocy kanału telefonicznego oraz internetowego.

Contactis Contact Center jest narzędziem wspierającym kontakt z klientem portali internetowych. Obsługuje zarówno infolinię oraz pomoc techniczną, jak i proces sprzedaży poprzez telemarketing.


System Contactis Contact Center
umożliwia:

  • Integrację z systemami klienta

  • Efektywną obsługę klienta przez najbardziej kompetentnego dla danego zakresu usług pracownika firmy

  • Elastyczne zarządzanie pracownikami

  • Głosowy (w przyszłości także wideo) kontakt klienta z firmą poprzez technologię VoIP

  • Skalowalność rozwiązania poprzez szybką i ekonomiczną reakcję na wzrost liczby klientów i zmieniające się potrzeby


 

Korzyści płynące z zastosowania Contactis Contact Center

Zastosowanie centrali w technologii VoIP  w firmie z branży IT jest kluczowe dla podkreślenia innowacyjności firmy. System Contactis Contact Center jest narzędziem, które pozwala w efektywny sposób zarządzać bardzo dużą ilością kontaktów, usprawniając czas reakcji i pomagając kompetentnie rozwiązać problem klienta. Szybka identyfikacja rozmowy przychodzącej i skierowanie jej do właściwego pracownika jest istotnym elementem w utrzymaniu wysokiej jakości obsługi i konkurencyjności.

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr