Contactis Contact Center
jest narzędziem wspierającym kontakt z klientem portali internetowych. Obsługuje zarówno infolinię oraz pomoc techniczną, jak i proces sprzedaży poprzez telemarketing.
System
Contactis Contact Center
umożliwia:
- Integrację z systemami klienta
- Efektywną obsługę klienta przez najbardziej kompetentnego dla danego zakresu usług pracownika firmy
- Elastyczne zarządzanie pracownikami
- Głosowy (w przyszłości także wideo) kontakt klienta z firmą poprzez technologię VoIP
- Skalowalność rozwiązania poprzez szybką i ekonomiczną reakcję na wzrost liczby klientów i zmieniające się potrzeby
Korzyści płynące z zastosowania
Contactis Contact Center
Zastosowanie centrali w technologii VoIP w firmie z branży IT jest kluczowe dla podkreślenia innowacyjności firmy. System Contactis Contact Center jest narzędziem, które pozwala w efektywny sposób zarządzać bardzo dużą ilością kontaktów, usprawniając czas reakcji i pomagając kompetentnie rozwiązać problem klienta. Szybka identyfikacja rozmowy przychodzącej i skierowanie jej do właściwego pracownika jest istotnym elementem w utrzymaniu wysokiej jakości obsługi i konkurencyjności.
|