TeleNet Polska Sp. z o.o. -
Grupa niezależnych operatorów telefonicznych
Wdrożenie: System jest jednym z najbardziej rozbudowanych centrów tego typu w Polsce. Wdrożenie obejmowało system Contactis Contact Center, zintegrowany z systemem CRM firmy TETA, w zakresie wsparcia zarządzania kontaktami z klientem dla Biura Obsługi Klienta w TeleNet. Funkcjonalność tego systemu pozwala na obsługę telefonów, faksów, email oraz na rejestrację rozmów. Contact Center jest także wyposażone w system IVR (Contactis NaviVoice), w którym wykorzystana jest technologia TTS i ASR. Ponadto Contact Center jest zintegrowane z systemami informatycznymi klienta, takimi jak system bilingowy oraz workflow.
Ster-Projekt S.A.
Wdrożenie: System rejestracji rozmów - Contactis ReStore - na potrzeby DataCenter, jednego z największych operatorów telefonii stacjonarnej.
HP Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie: Dostawa i integracja specjalizowanych kart telekomunikacyjnych Intel Dialogic ze środowiskiem serwerów, w jednym z największych wdrożeń systemu CRM w Polsce, dla jednego z największych operatorów telefonii stacjonarnej.
WizjaTV / UPC Telewizja Kablowa Sp. z o.o.
Wdrożenie: System rejestracji rozmów telefonicznych - Contactis ReStore - wspierający pracę Biura Obsługi Klienta.
Onet.pl S.A.
Wdrożenie: System Contactis Contact Center.
Telewizja Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie: Dostawa systemu audiokonferencyjnego Contactis Conference.
Videowall Polska S.A.
Wdrożenie: Oprogramowanie sterujące dla Telewizji Wielkomiejskiej Videowall Polska, pozwalające na centralne sterowanie emisją spotów reklamowych w sieci ekranów Philips: zewnętrznych Alfresco i wewnętrznych Shallow, na terenie całego kraju.
ASTER / Autocom
Wdrożenie: System Call Center oprócz wykorzystania łączy VoIP został uzbrojony w system automatycznej obsługi klienta IVR oraz zaawansowane narzędzie raportowania, które ułatwia optymalizację i ocenę działań Call Center.
|