Finanse i Bankowość |
|
Nowoczesne kanały komunikacji, pozwalające na ciągły dostęp do usług bez ograniczeń dotyczących miejsca czy czasu, są już obecnie standardem na rynku finansowo-bankowym.
|
|
Call Centra Outsourcingowe |
|
Rosnące wymagania klientów oraz coraz silniejsza konkurencja powodują, że do utrzymania się na dynamicznie zmieniającym się rynku, nie wystarczy już tylko wysoka jakość oferowanych produktów i usług. Równie istotnym aspektem jest bardzo wysoka jakość oraz sposób obsługi klientów, a także ich przekonanie, że wybór którego dokonali był najlepszym z możliwych.
|
|
Służba zdrowia |
|
Contactis Health Care
- efektywne narzędzie pracy.
W wielu placówkach medycznych, pomimo wzrostu zastosowań rozwiązań teleinformatycznych wpływających na poprawę jakości komunikacji z pacjentem, podstawowym sposobem kontaktu pozostaje kontakt telefoniczny lub osobista wizyta w placówce medycznej.
|
|
Ubezpieczenia |
|
Contactis Insurance - efektywne narzędzie pracy.
Duża konkurencyjność na rynku ubezpieczeniowym skłania firmy ubezpie- czeniowe do lepszego monitorowania kosztów pozyskania klienta. Konie- cznym staje się zautomatyzowanie obsługi klienta przy jednoczesnym zachowaniu sprzedaży opartej na budowie relacji pomiędzy agentem a klientem.
|
|
Portale internetowe |
|
Usługi w branży IT, sprzedaż wirtualnych serwerów, obsługa skrzynek pocztowych i domen internetowych wymagają kompetentnej i szybkiej obsługi klienta. Sprzedaż produktów w tej branży odbywa się głównie przy pomocy kanału telefonicznego oraz internetowego.
|
|
Wydawnictwa |
|
Sprzedaż książek, gazet i wydawnictw elektronicznych w dobie dużej konku- rencyjności, wymaga nieustannego poszerzania portfolio produktów oraz coraz sprawniejszej obsługi klienta.
|
|
Sieci hoteli |
|
Sieci hoteli oferujące typowe usługi hotelarskie dla klientów indywidualnych oraz szeroki zakres usług dla firm muszą zmagać się z dużą konkurencją. Bardzo ważnym elementem przewagi konkurencyjnej jest sprawna obsługa klienta na etapie rezerwacji konkretnej usługi.
|
|