Centrum obsługi pacjenta udostępnione w zakresie Contactis Health Care zawiera:
-
Zaawansowany moduł Interaktywnej Zapowiedzi Głosowej, wspierany technologią automatycznej zamiany tekstu na komunikat głosowy
do automatycznej obsługi klientów w zakresie:
-
Udzielania informacji na temat placówki medycznej – godziny pracy, gabinety lekarskie i zabiegowe, dostępność lekarzy i pielęgniarek, dyżury w szpitalach
-
Możliwości dokonania zmiany lub sprawdzenia rejestracji do konkretnego lekarza w dostępnym terminie na podstawie otrzymanego identyfikatora cyfrowego
-
Możliwość zweryfikowania danych i wszelkich informacji o pacjencie przechowywanych w bazie
-
System automatycznej dystrybucji połączeń, gwarantujący dodzwonienie się do najbardziej kompetentnej osoby w danej chwili
-
Moduły automatycznych powiadomień pacjentów poprzez SMS, e-mail, telefon o zaplanowanych szczepieniach, wizytach i innych spotkaniach
oraz/lub powiadomienie służb medycznych pracujących w terenie, np. o rezygnacji z wizyty zgłoszonej ze strony pacjenta
-
Pełen zestaw opcji internetowych, umożliwiający kontakt z placówką służby zdrowia ze strony internetowej, włącznie z rozmową z konsultantem w recepcji oraz możliwością pozostawiania informacji i oddzwaniania do pacjenta
-
Moduł prezentujący przed połączeniem z dzwoniącym pacjentem wybrane informacje na jego temat, co wpływa na zwiększenie indywidualnego podejścia do pacjenta
|