|
Charakterystyka |
|
Contactis Health Care
|
- System zoptymalizowany dla małych i średnich placówek, przygotowany specjalnie dla nich i dostosowany do ich potrzeb
- Obsługuje tradycyjną telefonię oraz umożliwia płynną migrację do rozwiązań telefonii internetowej
- Wspiera możliwość uruchomienia platformy pod numerem infolinii 0801
- Jest w pełni zintegrowany z usługami telefonicznymi, faksowymi, e-mail, SMS i stronami internetowymi w zakresie powiadomień o zbliżających się terminach i zaplanowanych wizytach
- Umożliwia ścisłą integrację z systemami wewnętrznymi
- Opcjonalne wykorzystanie systemów nagrywania rozmów w Contactis Health Care daje pełną kontrolę komunikacji oraz zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa
- Umożliwia realizację automatycznych akcji wydzwanianych w celu pozyskania lub zbadania zadowolenia i opinii pacjentów
- Oferuje możliwość wdrożenia dedykowanego modułu, dostosowanego do potrzeb przychodni, zarządzającego historią kontaktów z pacjentem oraz obiegiem zleceń w systemie.
|
góra strony
|
|
|
|