Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Delation

Contactis Delation to wyspecjalizowane i niezawodne narzędzie stworzone na potrzeby Policji oraz organizacji bezpieczeństwa publicznego. System pozwala na anonimowe przyjmowanie, segregowanie oraz przesyłanie zgłoszeń zgodnie z ich przeznaczeniem.

Contactis Delation pozwala na organizację automatycznego nagrania informacji o zdarzeniach przekazywanych telefonicznie. Osoby dzwoniące mogą pod jednym numerem pozostawić zgłoszenia przestępstw lub uwagi i spostrzeżenia na temat pracy Policji.

Nagrane zgłoszenia zapisywane są do bazy wraz z wybranymi danymi połączenia (np. numerem telefonu).

System umożliwia również dodanie komentarza do nagrania przez dyspozytora oraz przesłanie informacji o zgłoszeniu do odpowiednich organów odpowiedzialnych za obsługę kolejnych zdarzeń. Dyspozytor o nowym nagraniu będzie informowany migającą ikoną w sekcji TrayPop ekranu oraz cyklicznym, konfigurowalnym sygnałem dźwiękowym. Zastosowanie to całkowicie eliminuje uciążliwy i absorbujący proces sprawdzania nagranych informacji.

Przykładowe powitanie dzwoniącego może mieć postać:

“Witamy w automatycznym serwisie zgłaszania informacji dla Policji. Każde zgłoszenie jest anonimowe i zostanie niezależnie sprawdzone. Po sygnale proszę pozostawić informację na temat rodzaju zaobserwowanego zdarzenia, lokalizacji wraz z podaniem szczegółowego adresu lub opisu okolicy zdarzenia. Dziękujemy.”


Contactis Delation
pozwala także na automatyczne przekazywanie informacji. System może służyć jako swego rodzaju tablica informacji, gdzie dzwoniąc na podany numer infolinii można uzyskać informację o godzinach pracy dzielnicowego, prowadzonych obecnie akcjach, a także o miejscach oraz sposobie załatwienia różnych spraw (np. jak uzyskać zaświadczenie o niekaralności, sprawdzenie samochodu na wypadek kradzieży itp.) lub zdobyć informację na temat rekrutacji do Policji.

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr