Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Contact Center

Korzyści biznesowe

  • Contactis Contact Center jest jednym z najpopularniejszych centrów obsługi klienta, zoptymalizowanym dla ekipy od 3 do 300 agentów

  • Obsługuje tradycyjną telefonię, jak również usługi VoIP, umożliwiając płynną migrację do telefonii IP

  • Jest w pełni zintegrowany z usługami telefonicznymi, faksowymi, e-mail, SMS i stronami internetowymi

  • Umożliwia ścisłą integrację z różnymi systemami biznesowymi, po stronie IVR i aplikacji  konsultanta

  • Stwarza możliwość obsługi infolinii handlowej i alarmowej

  • Umożliwia także realizację akcji windykacyjnych

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis Contact Center (PDF)