Platforma Contactis IVR
umożliwia uruchomienie aplikacji głosowej realizującej:
-
Weryfikację klienta na podstawie:
- numeru telefonu – ANI
- numeru wybranej usługi – DNIS
- przeprowadzenia weryfikacji na podstawie ID i PIN
-
Automatyczne udzielanie informacji handlowych i marketingowych, przechowywanych w postaci nagranych promptów lub z wykorzystaniem systemu Text To Speech, w celu bezpośredniej prezentacji danych przechowywanych w formie tekstowej, np. w bazie, bez konieczności generowania nagrań głosowych
-
Udzielanie informacji personalizowanych - np. dotyczących płatności, zadłużenia, itp.
-
Wykorzystanie systemu do prezentacji aktualnych informacji istotnych dla klientów i uzależnionych od profilu działalności firmy
-
Implementację rozwiązań, pozwalającą na wprowadzanie danych przez klientów z poziomu klawiatury telefonu w celu dalszej obsługi biznesowej
-
Implementację rozwiązania, pozwalającego na pozostawienie przez klientów informacji głosowych, przechowywanych w formie plików wave
-
Możliwość przełączenia rozmowy do konsultantów w różnych trybach, uwarunkowanych infrastrukturą, czyli czy system IVR jest podłączony bezpośrednio do traktów miejskich, czy też jest przyłączony do centrali telefonicznej klienta
-
Inne, zaawansowane funkcje bazujące na wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji oraz integracji z różnymi systemami Klienta
|