System Contactis Conference oferuje nie tylko zwykłe połączenia konferencyj- ne, w których użytkownicy wdzwaniają się równocześnie do systemu, ale także:
-
Konferencje wydzwaniane – system sam dzwoni do uczestników
-
Konferencje mieszane – niektórzy uczestnicy wdzwaniają się sami,
do pozostałych system sam wykonuje połączenia
-
Konferencje o zwiększonym bezpieczeństwie – aby uczestniczyć w konferencji należy podać swój unikalny numer PIN
-
Ponowne oddzwanianie w razie przypadkowego rozłączenia się uczestnika konferencji
-
Możliwość rejestrowania konferencji, także w trybie ad hoc
-
Możliwość tworzenia wielu równoległych konferencji
-
Dostępność książki adresowej z potencjalnymi uczestnikami konferencji
-
Możliwość tworzenia konferencji cyklicznych
-
Zarządzanie konferencją za pomocą wygodnego interfejsu webowego, a także bezpośrednio z klawiatury telefonu poprzez wykorzystanie kodów DTMF
System Contactis Conference oferuje ponadto zaawansowane zestawienia i raporty z pracy systemu. Podzielone są one na dwie podstawowe grupy:
- raporty okresowe
- raporty administracyjne
Raporty okresowe
dostarczają podstawowe informacje o pracy systemu:
- Raport Zestawienie konferencji – zawiera listę wszystkich konferencji, które zakończyły się lub rozpoczęły w zadanym czasie z uwzględnieniem różnych filtrów
- Raport Zestawienie uczestników konferencji – zawiera listę wszystkich uczestników konferencji, które zakończyły się lub rozpoczęły (ew. rozpoczną się) w zadanym czasie z uwzględnieniem różnych filtrów; raport pogrupowany jest według uczestników (klientów) konferencji; dla każdego użytkownika podana jest lista konferencji, w których uczestniczył (będzie uczestniczyć)
w określonym czasie
Wśród raportów administracyjnych znajdują się:
- Raport Wykorzystanie zasobów konferencyjnych – przedstawia wykorzystanie zasobów konferencyjnych (szczelin) mostka w określonym przedziale czasu
- Raport Aktywność operatorów – pokazuje wszystkie czynności wykonywane w systemie przez operatorów
- Raport Lista operatorów – zawiera listę wszystkich operatorów w systemie,
ze wszystkimi danymi
- Raport Lista klientów – obejmuje listę wszystkich klientów systemu,
ze wszystkimi danymi
|