-
Szybka obsługa dużej liczby klientów
-
Wygodny i zaawansowany funkcjonalnie interfejs do tworzenia aplikacji głosowych IVR
-
Możliwość samodzielnej implementacji zaawansowanej logiki biznesowej aplikacji IVR w graficznym narzędziu - Javira Studio
-
Obsługa kanałów analogowych, linii cyfrowych i technologii VoIP
-
Platforma uniezależniona od centrali telefonicznej
-
Możliwość logowania i monitorowania zdarzeń z pracy systemu
-
Elastyczne wykorzystanie zasobów systemu IVR
-
Redukcja kosztów obsługi
-
Pełniejsze wykorzystanie istniejących zasobów ludzkich i systemowych
-
Moduł IVR można zintegrować z platformą Contact Center
-
Możliwość integracji z systemami klienta do celu prezentacji danych
w systemie IVR poprzez system zamiany tekstu na mowę – TTS (Text To Speech) lub nagrane prompty
-
Możliwość wykorzystania nawigacji głosowej w systemie IVR – ASR (Automatic Speech Recognition) w celu udostępnienia klientom zaawansowanej technologii opartej jedynie o głos bez nawigacji kodami DTMF
-
Duża skalowalność platformy organizowana poprzez dokładanie kolejnych zasobów sprzętowych i licencyjnych oraz dodatkowych serwerów – element redundancji przy dużych systemach wielotraktowych
-
Łatwość i szybkość implementacji
-
Dostępne szkolenia i wsparcie techniczne na etapie samodzielnego tworzenia logiki aplikacji głosowych
-
Udostępniony i udokumentowany interfejs API do warstwy Framework,
który pozwala na wykorzystanie udostępnionych i udokumentowanych funkcji z poziomu środowiska Java
|