Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Platforma Usług Głosowych

Korzyści biznesowe

  • Szybka obsługa dużej liczby klientów

  • Wygodny i zaawansowany funkcjonalnie interfejs do tworzenia aplikacji głosowych IVR

  • Możliwość samodzielnej implementacji zaawansowanej logiki biznesowej aplikacji IVR w graficznym narzędziu - Javira Studio

  • Obsługa kanałów analogowych, linii cyfrowych i technologii VoIP

  • Platforma uniezależniona od centrali telefonicznej

  • Możliwość logowania i monitorowania zdarzeń z pracy systemu

  • Elastyczne wykorzystanie zasobów systemu IVR

  • Redukcja kosztów obsługi

  • Pełniejsze wykorzystanie istniejących zasobów ludzkich i systemowych

  • Moduł IVR można zintegrować z platformą Contact Center

  • Możliwość integracji z systemami klienta do celu prezentacji danych
    w systemie IVR poprzez system zamiany tekstu na mowę – TTS (Text To Speech) lub nagrane prompty

  • Możliwość wykorzystania nawigacji głosowej w systemie IVRASR (Automatic Speech Recognition) w celu udostępnienia klientom zaawansowanej technologii opartej jedynie o głos bez nawigacji kodami DTMF

  • Duża skalowalność platformy organizowana poprzez dokładanie kolejnych zasobów sprzętowych i licencyjnych oraz dodatkowych serwerów – element redundancji przy dużych systemach wielotraktowych

  • Łatwość i szybkość implementacji

  • Dostępne szkolenia i wsparcie techniczne na etapie samodzielnego tworzenia logiki aplikacji głosowych

  • Udostępniony i udokumentowany interfejs API do warstwy Framework,
    który pozwala na wykorzystanie udostępnionych i udokumentowanych funkcji
    z poziomu środowiska Java

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis IVR (PDF)