Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Platforma Usług Głosowych

Charakterystyka

Platforma Usług Głosowych to pakiet narzędzi i rozwiązań, które wspierają automatyczną obsługę klienta.

Wind Telecom zgromadził unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji aplikacji głosowych IVR. Serwis automatyczny powinien zostać zaimplementowany w sposób, który gwarantuje intuicyjną obsługę i przyjazny interfejs, co sprawia, że użytkownicy chętnie z niego korzystają. Nasz system pozwala szybko dotrzeć do interesujących i poszukiwanych przez klienta informacji. W znacznym zakresie wyróżnia nas także wykorzystanie technologii rozpoznawania mowy w serwisach automatycznych, z pełnym wsparciem dla mowy otwartej – co znacznie przekracza funkcjonalność serwisów udostępniających jedynie możliwość głosowej nawigacji w drzewie aplikacji IVR.

Technologia głosowa wymaga wysokich umiejętności technicznych od osób tworzących serwisy, ale także i przede wszystkim znajomości zagadnień z pogranicza psychologii i zachowań ludzkich.

Automatyczna obsługa klienta pozwala na odciążenie pracy osób uczestni- czących w procesie telefonicznej obsługi - agentów, konsultantów oraz służb technicznych.

Aplikacja głosowa może z jednej strony być odpowiedzialna jedynie za kierowanie klientów do odpowiednich kolejek Call Center oraz z drugiej strony realizować zaawansowane funkcjonalności biznesowe.

Contactis IVR1.jpg

Rysunek 2. Środowisko Javira Studio

 

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis IVR (PDF)