Platforma Usług Głosowych
to pakiet narzędzi i rozwiązań, które wspierają automatyczną obsługę klienta.
Wind Telecom zgromadził unikalne kompetencje w zakresie projektowania i implementacji aplikacji głosowych IVR. Serwis automatyczny powinien zostać zaimplementowany w sposób, który gwarantuje intuicyjną obsługę i przyjazny interfejs, co sprawia, że użytkownicy chętnie z niego korzystają. Nasz system pozwala szybko dotrzeć do interesujących i poszukiwanych przez klienta informacji. W znacznym zakresie wyróżnia nas także wykorzystanie technologii rozpoznawania mowy w serwisach automatycznych, z pełnym wsparciem dla mowy otwartej – co znacznie przekracza funkcjonalność serwisów udostępniających jedynie możliwość głosowej nawigacji w drzewie aplikacji IVR.
Technologia głosowa wymaga wysokich umiejętności technicznych od osób tworzących serwisy, ale także i przede wszystkim znajomości zagadnień z pogranicza psychologii i zachowań ludzkich.
Automatyczna obsługa klienta pozwala na odciążenie pracy osób uczestni- czących w procesie telefonicznej obsługi - agentów, konsultantów oraz służb technicznych.
Aplikacja głosowa może z jednej strony być odpowiedzialna jedynie za kierowanie klientów do odpowiednich kolejek Call Center oraz z drugiej strony realizować zaawansowane funkcjonalności biznesowe.
Rysunek 2. Środowisko Javira Studio
|