Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Delation

Funkcjonalność

System Contactis Delation można rozbudować o następujące funkcjonalności:

  • Aplikacja do generowania raportów może być rozszerzona o moduł automatycznego tworzenia i wysyłania wiadomości e-mail z raportami

  • Na podstawie numeru telefonu określenie miejsca, z którego zdarzenie zostało zgłoszone

  • Na bazie ilości zgłoszeń z jednego zakresu numerów (dzielnica miasta) system może uruchomić odpowiednią procedurę alarmową i automatycznie zawiadomić odpowiednie organy

  • Dzięki analizie porównawczej numeru dzwoniącego i treści zgłoszenia można określić, czy zgłoszenie jest prawdziwe (np. dzwoniący z numeru kierunkowego ze Szczecina raczej nie zgłasza zdarzenia w Krakowie); dzięki takiej weryfikacji możliwe jest wyeliminowanie „żartownisiów” – tworzenieczarnych list

  • Dzięki odpowiedniemu rozbudowaniu systemu IVR możliwe będzie automatyczne zmienianie zapowiedzi głosowej oraz generowanie jej automatycznie za pomocą modułu TTS (Text To Speech)

 

Jak to działa?

Obywatel po połączeniu się ze specjalnym numerem infolinii za pomocą tonów DTMF może wybrać akcje jakie chce wykonać, tzn.:

  • odsłuchać informacje, jakie chcemy przekazać mu automatycznie

  • pozostawić zgłoszenie zdarzenia

  • połączyć się z dyspozytorem

 

Środowisko użytkownika Contactis Delation jest intuicyjne i przyjazne, obsługiwane z poziomu przeglądarki WWW (sugerowana platforma IE), więc po przeprowadzeniu szkolenia kończącego wdrożenie, pozwoli na samodzielną obsługę osób, dla których to narzędzie będzie przygotowane.

System Contactis IVR niezależnie od aplikacji głosowej oraz oprogramowania informującego o nowym zgłoszeniu, będzie wyposażony w Panel Administracyjny dedykowany do zarządzania nagraniami. Narzędzie to będzie umożliwiało:

  • odsłuchiwanie nagrań

  • tworzenie notatek do kolejnych rekordów

  • generowanie i przeglądanie raportów z bazy

  • usuwanie poszczególnych nagrań

 

W ramach proponowanej platformy zostanie dostarczony raport obrazujący działanie systemu. Raport będzie generowany na podstawie logowanych do bazy danych wszystkich zdarzeń z pracy systemu IVR.

Proponowany raport będzie zawierał:

  • ilość osób dodzwaniających się do systemu w określonym czasie

  • ilość rozmów przerwanych bez pozostawienia wiadomości

  • statystyki pozostawionych informacji (długość informacji, ilość informacji
    z danego zakresu numerów)


System Contactis Delation oparty jest na sprawdzonych i niezawodnych rozwiązaniach IVR firmy Wind Telecom.

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr