Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Charakterystyka

Finanse i Bankowość

Dzięki naszym doświadczeniom w sektorze finansowo-bankowym, znamy i rozumiemy specyfikę tego rynku. Nasze systemy budujemy w oparciu o pionierskie rozwiązania pozwalające na dostarczenie nowych narzędzi wspomagających obsługę klienta, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.

Rozumiemy, jak ważne w tym sektorze jest bezpieczeństwo danych, dlatego jest to jeden z kluczowych aspektów branych pod uwagę podczas projek- towania rozwiązania Contactis Contact Center.

Zagadnienia bezpieczeństwa systemu oparte są na następujących mechanizmach:

  • Bezpieczeństwo telekomunikacyjne

  • Bezpieczeństwo aplikacji

  • Bezpieczeństwo dostępu do bazy danych

  • Bezpieczeństwo rejestracji rozmów

  • Bezpieczeństwo dostępu do serwerów

 

Contactis Contact Center dla sektora finansowo-bankowego to niezawodne i funkcjonalne  rozwiązanie. Naszym klientom proponujemy ścieżki rozwoju platformy o opcjonalne funkcjonalności, wynikające z doświadczeń zdobytych podczas wdrożeń podobnych rozwiązań oraz szczegółowej analizy procesów odbywających się w sektorze bankowym. Zwracamy uwagę szczególnie na procesy związane z telefoniczną obsługą nowego i dotychczasowego klienta banku, obsługą standardowych zapytań i rozwiązywaniem problemów, szkoleniami i zarządzaniem personelem, zdalną pracą oraz zarządzaniem środowiskiem teleinformatycznym.

Contactis Contact Center pozwoli na szybką obsługę zarówno zgłoszeń telefonicznych, jak również e-mail-owych, SMS oraz faksowych, od i do klientów.


 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr