Dzięki naszym doświadczeniom w sektorze finansowo-bankowym, znamy i rozumiemy specyfikę tego rynku. Nasze systemy budujemy w oparciu o pionierskie rozwiązania pozwalające na dostarczenie nowych narzędzi wspomagających obsługę klienta, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.
Rozumiemy, jak ważne w tym sektorze jest bezpieczeństwo danych, dlatego jest to jeden z kluczowych aspektów branych pod uwagę podczas projek- towania rozwiązania Contactis Contact Center.
Zagadnienia bezpieczeństwa systemu oparte są na następujących mechanizmach:
-
Bezpieczeństwo telekomunikacyjne
-
Bezpieczeństwo aplikacji
-
Bezpieczeństwo dostępu do bazy danych
-
Bezpieczeństwo rejestracji rozmów
-
Bezpieczeństwo dostępu do serwerów
Contactis Contact Center
dla sektora finansowo-bankowego to niezawodne i funkcjonalne rozwiązanie. Naszym klientom proponujemy ścieżki rozwoju platformy o opcjonalne funkcjonalności, wynikające z doświadczeń zdobytych podczas wdrożeń podobnych rozwiązań oraz szczegółowej analizy procesów odbywających się w sektorze bankowym. Zwracamy uwagę szczególnie na procesy związane z telefoniczną obsługą nowego i dotychczasowego klienta banku, obsługą standardowych zapytań i rozwiązywaniem problemów, szkoleniami i zarządzaniem personelem, zdalną pracą oraz zarządzaniem środowiskiem teleinformatycznym.
Contactis Contact Center
pozwoli na szybką obsługę zarówno zgłoszeń telefonicznych, jak również e-mail-owych, SMS oraz faksowych, od i do klientów.
|