Z reguły sprzedaż, zwłaszcza wydawnictw elektronicznych oraz prenumerat, odbywa się kanałem bezpośrednim, przez zespół handlowców. Klienci oczekują wsparcia i wysokiej jakości obsługi podczas podejmowania decyzji, w trakcie zakupu, a także po sprzedaży, aby dalej kontynuować prenumeratę.
Platforma telekomunikacyjna
Contactis Contact Center
w firmie wydawniczej wspiera działania biura obsługi klienta na poziomie:
-
Obsługi merytorycznej i pomocy technicznej, odciążając przy tym zespół handlowy
-
Obsługi logistycznej oraz realizacji zamówień, pozwalając w szybki sposób reagować na ewentualne problemy czy reklamacje
Contactis Contact Center
umożliwia:
-
Integrację z CRM tak, aby wszystkie informacje zebrane przez handlowca były dostępne dla pracownika BOK i odwrotnie - handlowiec przed planowaną wizytą u klienta może sprawdzić informacje o oczekiwaniach klienta, co jest bardzo istotne dla dalszych kontaktów handlowych
-
Efektywną obsługę klienta przez najbardziej kompetentnego dla danego zakresu usług pracownika firmy
-
Badanie satysfakcji klienta dostarczając dane do analizy rynku, umożliwiając szybsze i trafniejsze reakcje
-
Elastyczne nawiązywanie połączeń oraz stworzenie kalendarza planowanych kontaktów pozwala zachować wszystkie korzyści z automatycznego generowania połączenia, przy jednoczesnym dopasowaniu do terminów kontaktów wyznaczonych przez klienta
|