Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Wydawnictwa

Sprzedaż książek, gazet i wydawnictw elektronicznych w dobie dużej konku- rencyjności, wymaga nieustannego poszerzania portfolio produktów oraz coraz sprawniejszej obsługi klienta.

Z reguły sprzedaż, zwłaszcza wydawnictw elektronicznych oraz prenumerat, odbywa się kanałem bezpośrednim, przez zespół handlowców. Klienci oczekują wsparcia i wysokiej jakości obsługi podczas podejmowania decyzji, w trakcie zakupu, a także po sprzedaży, aby dalej kontynuować prenumeratę.


Platforma telekomunikacyjna Contactis Contact Center
w firmie wydawniczej wspiera działania biura obsługi klienta na poziomie:

  • Obsługi merytorycznej i pomocy technicznej, odciążając przy tym zespół handlowy

  • Obsługi logistycznej oraz realizacji zamówień, pozwalając w szybki sposób reagować na ewentualne problemy czy reklamacje


 

Contactis Contact Center umożliwia:

  • Integrację z CRM tak, aby wszystkie informacje zebrane przez handlowca były dostępne dla pracownika BOK i odwrotnie - handlowiec przed planowaną wizytą u klienta może sprawdzić informacje o oczekiwaniach klienta, co jest bardzo istotne dla dalszych kontaktów handlowych

  • Efektywną obsługę klienta przez najbardziej kompetentnego dla danego zakresu usług pracownika firmy

  • Badanie satysfakcji klienta dostarczając dane do analizy rynku, umożliwiając szybsze i trafniejsze reakcje

  • Elastyczne nawiązywanie połączeń oraz stworzenie kalendarza planowanych kontaktów pozwala zachować wszystkie korzyści z automatycznego generowania połączenia, przy jednoczesnym dopasowaniu do terminów kontaktów wyznaczonych przez klienta

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr