W szczególności wśród prywatnych placówek medycznych, w dobie dużej konkurencyjności, pozyskanie, a następnie utrzymanie pacjenta, jest bezpośrednio związane z podniesieniem poziomu obsługi, także poprzez poprawę komunikacji telefonicznej lub wykorzystanie nowych kanałów komunikacyjnych.
Platforma telekomunikacyjna Contactis Health Care to rozwiązanie dla placówek medycznych, które wspomaga pozyskiwanie pacjentów i utrzymywanie relacji z nimi.
Skuteczna obsługa pacjenta wymaga precyzyjnej wiedzy na temat jego potrzeb, historii kontaktów, preferencji dotyczących personelu oraz przyzwyczajeń, co umożliwia sprawną jego obsługę. Proces ten wymaga systematycznego gromadzenia, analizowania i przetwarzania danych, płyną- cych od pacjentów oraz z innych systemów informatycznych.
Unikalność platformy Contactis Health Care wynika z wykorzystania zaawansowanej, automatycznej platformy głosowej (IVR) oraz aplikacji konsultanta, zintegrowanej z aktualnie wykorzystywanymi systemami wewnętrznymi, jak np. systemy rejestracji pacjentów, lub wykorzystującej dedykowany moduł aplikacji zarządzającej historią kontaktów z pacjentem oraz obiegu zleceń w systemie.
Rozwiązanie to zapewnia pełny nadzór nad procesem obsługi pacjenta, udostępniając szeroki zakres raportów i analiz.
Informacje pozyskiwane dzięki platformie Contactis Health Care w połączeniu z danymi, które są udostępniane poprzez integrację systemów, pozwalają także na podjęcie aktywnych działań w celu pozyskania nowych klientów (w tym dzięki akcjom marketingowym lub windykacyjnym).
|